Обмін досвідом роботи зі здібними та обдарованими дітьми

Кожний учень добре вчиться лише тоді,

коли він переживає успіх,

хоча б невеликий.

Тому сьогодні перед учителем постає проблема:

навчи учнів мислити;

• виробити в учнів стійкий інтерес до знань і прагнення

   самостійно опанувати їх;

• навчити свідомо застосовувати здобуті знання до розв’язання

   практичних завдань.

  Вивчення математики в школі  здійснюється   через:

• систему задач;

• практичних робіт.

      Опанувати математику означає навчитися розв’язувати задачі й виконувати не лише стандартні завдання, а й такі, що вимагають певної незалежності мислення,оригінальності, винахідливості.

Кожен учитель хоче: щоб учні вчилися із захопленням , інтересом ;

 • навчилися на уроках математики не тільки рахувати, але й 

    розвивати логічне, алгоритмічне, просторове мислення.

      Для цього необхідно правильно, залежно від вікових особливостей учнів,добирати такі види,форми та завдання, що сприяли б розвитку інтелектуальних та розумових  здібностей учнів.

Учні мають уміти не тільки аналізувати, синтезувати, порівнювати,узагальнювати,але й мислити, робити висновки.

    Логічні вправи - це один із засобів , за допомогою якого відбувається розвиток правильного мислення.

    Логічні вправи - дають змогу на доступному дітям математичному матеріалі, зважаючи на життєвий досвід, будувати правильні судження.

Розв’язуючи логічні вправи учні практично навчаються порівнювати ма-

тематичні об’єкти, виконувати найпростіші види аналізу і синтезу.

    Нестандартні логічні задачі – це відмінний інструмент для розвитку логічного мислення  дитини.

Значний резерв для підвищення інтересу учнів до математики приховано в поєднанні роботи на уроках та позакласних заняттях.

     Різноманітні види позакласної роботи в комплексі сприяють:

          ̶  розвитку пізнавальної активності учнів, уяви, уваги, пам’яті, 

            мислення, мовлення, зіставлення; 

          ̶  допомагають формуванню творчих здібностей дітей, їх логічної

            кмітливості;

          ̶  посилюють інтерес учнів до математики.

                       Форми організації позакласних занять:

                                   •  ранки;

                                   •  години цікавої математики;

                                   •  клуб веселих та кмітливих математиків;

                                   •  математичні куточки;

                                   •  математичні вікторини;

                                   •  участь у конкурсі « Кенгуру »;

                                   •  факультативи.