Обмін досвідом роботи зі здібними та обдарованими дітьми
Кожний учень добре вчиться лише тоді,
коли він переживає успіх,
хоча б невеликий.
Тому сьогодні перед учителем постає проблема:
навчи учнів мислити;
• виробити в учнів стійкий інтерес до знань і прагнення
самостійно опанувати їх;
• навчити свідомо застосовувати здобуті знання до розв’язання
практичних завдань.
Вивчення математики в школі здійснюється через:
• систему задач;
• практичних робіт.
Опанувати математику означає навчитися розв’язувати задачі й виконувати не лише стандартні завдання, а й такі, що вимагають певної незалежності мислення,оригінальності, винахідливості.
Кожен учитель хоче: щоб учні вчилися із захопленням , інтересом ;
• навчилися на уроках математики не тільки рахувати, але й
розвивати логічне, алгоритмічне, просторове мислення.
Для цього необхідно правильно, залежно від вікових особливостей учнів,добирати такі види,форми та завдання, що сприяли б розвитку інтелектуальних та розумових здібностей учнів.
Учні мають уміти не тільки аналізувати, синтезувати, порівнювати,узагальнювати,але й мислити, робити висновки.
Логічні вправи - це один із засобів , за допомогою якого відбувається розвиток правильного мислення.
Логічні вправи - дають змогу на доступному дітям математичному матеріалі, зважаючи на життєвий досвід, будувати правильні судження.
Розв’язуючи логічні вправи учні практично навчаються порівнювати ма-
тематичні об’єкти, виконувати найпростіші види аналізу і синтезу.
Нестандартні логічні задачі – це відмінний інструмент для розвитку логічного мислення дитини.
Значний резерв для підвищення інтересу учнів до математики приховано в поєднанні роботи на уроках та позакласних заняттях.
Різноманітні види позакласної роботи в комплексі сприяють:
̶ розвитку пізнавальної активності учнів, уяви, уваги, пам’яті,
мислення, мовлення, зіставлення;
̶ допомагають формуванню творчих здібностей дітей, їх логічної
кмітливості;
̶ посилюють інтерес учнів до математики.
Форми організації позакласних занять:
• ранки;
• години цікавої математики;
• клуб веселих та кмітливих математиків;
• математичні куточки;
• математичні вікторини;
• участь у конкурсі « Кенгуру »;
• факультативи.